czwartek, 29 października 2009

Nowy blask perły Wrocławia

Witam was drodzy czytelnicy ponownie. Będę bardzo szczery i nieskromny - po pochwałach mojego kolegi Wojtka S. i z racji tego, że dopadło mnie przeziębienie poszperałem sobie w internecie tu i ówdzie.
No jakże się ucieszyłem gdy na stronie Radia Rodzina zobaczyłem tytuł: Autostrada A4 będzie przebudowana! No to z radości zrobiłem sobie gorącej herbaty (takiej z cytryną po której mocno wykręca mordę) i zasiadłem przed laptopem, pod ciepłą pierzyną. Błogostan jaki się wytworzył zupełnie spontanicznie ulotnił się szybciej niż parada pedałów z wrocławskiego rynku. Teraz przytoczę niepełny cytat tego artykułu:
Po zakończeniu EURO 2012 A4 na odcinku Wrocław - Krzyżowa nabierze nowego blasku za sprawą dodatkowego pasa awaryjnego, a w niektórych miejscach trzeciego pasa ruchu.
No to teraz dowalili babola. Przepraszam, że zapytam. To gdzie my kurna żyjemy, że szczytem luksusu jest dobudowanie do działającej autostrady pasa awaryjnego? I to jeszcze po EURO 2012? W myśl tego co napisano powyżej, ja sobie pomyślałem, że np. mój kubek też nabierze nowego blasku jak dokleję mu drugie ucho. O, albo moje domowe wc zostanie przebudowane - kupię i zainstaluję nowy chromowany stojak na szczotę ryżową, wtedy mój kibel nabierze nowego blasku. I żeby było zabawnie, to zmodernizuje to po EURO 2012. Wtedy na pewno przyda się taka nowa szczota. Po wspaniałej grze naszych piłkarzy nie raz z niej skorzystam. I tym optymistycznym akcentem zakończę opowiastkę o kolejnym absurdzie we Wrocławiu.
Nie wiem jak wy, ale ja wracam pod kołdrę leczyć przeziębienie, ale obiecuję, na dziś starczy z dobrymi informacjami! Cześć!
(zdjęcie pochodzi z www.dromex.pl - żeby nie było, że kradnę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powered By Blogger